Tuesday, September 22, 2009

Pug仔被點相....

上個禮拜渣左PUG 仔去 TST海運行街街... 泊好Pug 仔之後,一落車就有個後生仔走埋黎... 以下係我同佢嘅對話:

A君:後生仔 K君: 我

A: 先生你好!

K: 係.. halo~

A:你好, 我係 Best Car Magazine嘅, 我地做緊一個叫做 "全城熱爆車"嘅 topic
(something like that... can't remember)

K:係.....

A: 你介唔介意你同你架車一齊影張相哩?

K: 下... 我架車... 好烏糟wor....

A: 唔怕啦...

(我諗諗下覺得... 香港係唔係有本叫做Best car magazine?)
K: 到最尾我都係推左佢...(因為我唔想上鏡, 如果唔洗我上鏡都OK嘅)

;)

估唔到PUG 仔都有人鍾意wor... haha

No comments: